Tuesday , July 23 2019
Αρχική / Queen / Οι μοναδικοί τρόποι να χτίσεις μυς χωρίς να βλάψεις την υγεία σου

Οι μοναδικοί τρόποι να χτίσεις μυς χωρίς να βλάψεις την υγεία σου

Πώς να χτίσεις μυς χωρίς να βλάψεις την υγεία σου; Μερικές φορές κάνουμε λάθη επειδή μάλλον έχουν άγνοια του κινδύνου και τελικά καταλήγουμε να βλάπτουμε τον εαυτό μας. 

Πώς να χτίσεις μυς χωρίς να βλάψεις την υγεία σου; Αρχικά, χρειάζεται υπομονή κι επιμονή και όλα θα γίνουν. Ο κορμός σου θα δυναμώσει αλλά κι εσύ ο ίδιος θα νιώσεις καλύτερα και πιο υγιής.

Αρκετά να το κάνεις σωστά.

Πώς να χτίσεις μυς χωρίς να βλάψεις την υγεία σου;

Δίαιτα

Όταν προσπαθείς να αποκτήσεις μυς, όλα ξεκινούν από την κουζίνα. Το τι τρως αλλά και η ποσότητά του μπορεί να κάνουν τη διαφορά. Η λέξη «δίαιτα» μπορεί να σου φέρνει στο μυαλό ότι πρέπει να στερηθείς πράγματα αλλά την πραγματικότητα πρέπει να καταναλώσεις περισσότερες θερμίδες.

Αν φυσιολογικά καταναλώνεις 2.000 θερμίδες την ημέρα, προσπάθησε να προσθέσεις ακόμη 500. Όταν χτίζεις τους μύες, ενισχύεις τον μεταβολισμό σου και έχεις ανάγκη από περισσότερη ενέργεια άρα και περισσότερο φαγητό.

Πρέπει να καταναλώνεις πρωτεΐνη, περίπου 2 έως 4 γραμμάρια ανά κιλό σωματικού σας βάρους. Δοκίμασε τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, όπως αυγά, φακές, βρώμη ή ελληνικό γιαούρτι.

  • Αντί να καταναλώνεις 2 με 3 πλήρη γεύματα την ημέρα, προσπάθησε να φας μικρά γεύματα περίπου 5 με 6 φορές την ημέρα.
  • Κατανάλωσε ακόρεστα λίπη, όπως αυτά που βρίσκονται στο αβοκάντο, στα αμύγδαλα, κάσιους ή φιστίκια και βοηθούν στην κατανομή των βιταμινών στο σώμα.
  • Περιόρισε τα κορεσμένα λίπη.

πώς να χτίσεις μυς

Ασκήσεις για όλο το σώμα

Η άσκηση είναι σημαντική αλλά πρέπει να είσαι βέβαιος ότι εστιάζεις τόσο στη γενική γυμναστική του σώματος, όσο και σε πιο ειδικές ασκήσεις για τους μύες.

  • Ξεκίνα με βασικές ασκήσεις και προθέρμανση, όπως τζόκινγκ και λίγα βάρη. Αυτό προετοιμάζει το σώμα σου αλλά σε βάζει και στη σωστή ψυχική κατάσταση για γυμναστική.
  • Κάνε ασκήσεις για όλο το σώμα όπως pull-ups, push-ups, βάρη, κοιλιακούς.
  • Περιόρισε καρδιαγγειακές ασκήσεις, όπως το τρέξιμο, το κολύμπι, σκοινάκι καθώς αυτές οι ασκήσεις περισσότερο καίνε λίπος παρά αναπτύσσουν τους μύες.
  • Μη βιάζεσαι. Το καλό πράγμα αργεί να γίνει!

Ειδική προετοιμασία μυών

Θα πρέπει να κάνεις ασκήσεις που να επικεντρώνονται σε συγκεκριμένους τομείς των μυών:

Κάνε έναν διαχωρισμό στην καθημερινή ρουτίνα σε διάφορες ασκήσεις, φροντίζοντας να επικεντρωθείς σε συγκεκριμένες περιοχές μυών είτε ανά ημέρα είτε ανά εβδομάδα. Τελικά, μέχρι το τέλος της εβδομάδας ή ακόμη και της ημέρας θα έχεις δώσει βάση σε όλους τους μυς απλά σε διαφορετικές χρονικές στιγμές.

Αν γυμνάζεις το πάνω μέρος του σώματος, μην ξεχάσεις και τα πόδια!

πώς να χτίσεις μυς

 

Μερικά ακόμη tips…

  • Μην επαναπαυτείς. Αφού μάθεις μια άσκηση και εξοικειωθείς, αύξησε σταδιακά τα βάρη ή τους χρόνους. Κράτα ένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και πρόγραμμα.
  • Η γενετική μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη των μυών. Ίσως χρειαστεί να δοκιμάσεις διαφορετικές ασκήσεις ή διατροφές για να δεις τι λειτουργεί σε σένα.
  • Η ξεκούραση είναι σημαντική. Χρειάζεσαι τουλάχιστον 7 με 9 ώρες ύπνου κάθε μέρα, μην το παρακάνεις με τη γυμναστική.
Photo: Pexels/Tirachard Kumtanom

Το άρθρο Οι μοναδικοί τρόποι να χτίσεις μυς χωρίς να βλάψεις την υγεία σου εμφανίζεται στο iPop.

Σχολια

comments

Ipop.gr - Queen https://ipop.gr/fitness/oi-monadikoi-tropoi-na-chtiseis-mys-choris-na-vlapseis-tin-ygeia-soy/

Σχετικά

Δείτε Επίσης

Πες μας πού ξοδεύεις περισσότερα χρήματα, να σου πούμε τι άνθρωπος είσαι!

Μπορεί κάποιος να μάθει μερικά στοιχεία για την προσωπικότητά σου, απλώς βλέποντας που ξοδεύεις τα …