10 πράγματα που κάνουν καθημερινά τα Fit Girls

10 πράγματα που κάνουν καθημερινά τα Fit Girls

Υπάρχει η λανθασμένη εντύπωση ότι το να είσαι Fit απαιτεί μόνο γυμναστική. Όμως σίγουρα ξέρεις αν είσαι ήδη μυημένη στο Fitness ότι το να είσαι Fit Girl σημαίνει απαιτεί όχι μόνο χρόνο στο γυμναστήριο, αλλά μια ολιστική προσέγγιση στην καθημερινότητα σου που να ακολουθεί το τρίπτυχο “Mind Body Soul”, δηλαδή, ένα πλάνο γυμναστικής, ισορροπημένης διατροφής και mindset.

Είναι πιο εύκολο από ότι νομίζεις να κάνεις την αλλαγή, αρκεί να ρίξεις μια ματιά στην παρακάτω λίστα που σου ετοιμάσαμε με τις 10 καλές συνήθειες που ακολουθούν καθημερινά όλα τα Fit Girls!

Πίνουν πολύ νερό

Νερό. Νερό. Νερό. Είμαι σίγουρη ότι το άκουσες εκατό φορές μέχρι τώρα όμως πίστεψε με αξίζει να το ακούσεις άλλη μια. Το νερό είναι ίσως το πιο σημαντικό στοιχείο και πρέπει να πίνουμε μπόλικο από αυτό. Να θυμάσαι να πίνεις νεράκι ακόμη και όταν δεν διψάς. Extra tip:Το αίσθημα της δίψας προμηνύει την αφυδάτωση.

Πίνουν και άλλα νόστιμα ροφήματα

Αν και όπως ανάφερα το νερό είναι ότι καλύτερο είναι σημαντικό να αναφέρω ότι τα fit κορίτσια πίνουν σε μορφή smoothies τα φρούτα και τα λαχανικά τους για να είναι βέβαιες ότι λαμβάνουν αρκετά από αυτά. Επίσης, πίνουν τσάι που κινεί τον μεταβολισμό αλλά και kombucha γεμάτη από προβιοτικά που αγαπούν το στομάχι.

Περνούν χρόνο έξω στην φύση

Το καλύτερο αγχολυτικό είναι μια βόλτα στην φύση με καθαρό αέρα και ήλιο για βιταμίνη D. Ξέρουν ότι ο χρόνος που περνάνε έξω από το σπίτι και μακριά από τις οθόνες είναι ο πιο ποιοτικός χρόνος για ξεκούραση και recovery.

Χρησιμοποιούν την γυμναστική και σαν αγχολυτικό

Έστω μισή ώρα την ημέρα είναι ικανή για να εκκριθούν οι ορμόνες τις χαράς και να οξυγονωθεί το σώμα μας. Ενώ γυμναζόμαστε το μυαλό μας είναι μόνο στις ασκήσεις που κάνουμε και όχι αλλού. Περπάτημα, pilates, boxing ή απλά stretches κάνουν δουλειά.

Δεν τρώνε επειδή βαριούνται

Το ξέρω το κάνεις και εσύ όπως και εγώ. Κάποιες φορές τρώμε γιατί δεν έχουμε κάτι καλύτερο να κάνουμε. Αν το πρόσεξες οι στις πιο busy μας μέρες δεν τρώμε τόσο πολύ γιατί δεν έχουμε χρόνο να σκεφτούμε το φαγητό και έτσι τρώμε μόνο όταν πραγματικά το έχουμε ανάγκη. Μάθε να ακούς το σώμα σου και να αναγνωρίζεις την πείνα.

Κάνουν τις σωστές επιλογές σε φαγητό

Αν αναρωτιέσαι τι τρώνε η απάντηση είναι απλή. Τρώνε πολλά λαχανικά και φρούτα όπως και καθαρή πρωτεΐνη. Όλα απλά μαγειρεμένα και καλά προγραμματισμένα. Κάθε γεύμα είναι ένα πλήρες γεύμα και έχει τους σωστούς υδατάνθρακες, καλά λιπαρά και καθαρή πρωτεΐνη.

Ξέρουν τα μαγικά φαγητά

Κινόα: Τέλειο σε σαλάτες ως πηγή πρωτεΐνης και υδατάνθρακα. Είναι εύκολο στο μαγείρεμα και πολύ νόστιμο και χορταστικό.
Λαχανίδα: Σε σαλάτες, σούπες και τραγανή στον φούρνο είναι γεμάτη σίδηρο και πρωτεΐνη.
Chia seeds: Τα πρωτεϊνούχα αυτά σποράκια είναι μια εύκολη λύση για πρωτεΐνη όταν είμαστε στο πόδι. Μια κουταλιά της σούπας με μερικές κουταλιές γάλα και λίγες σταφίδες ικανοποιούν την ανάγκη μας για γλυκό χωρίς να δώσουμε στον οργανισμό μας αχρείαστα συστατικά όπως είναι η ζάχαρη και οι χρωστικές.

Κοιμούνται καλά

Γνωρίζουν ότι η ξεκούραση παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην καλή λειτουργεία του οργανισμού και βοηθά το σώμα να κάνει πιο γρήγορα recover από την γυμναστική.

Μετράνε τα βήματα τους

Υπάρχουν πολλά apps που μετράνε την κίνηση μας. Κατέβασε ένα και θέσε στόχους στον εαυτό σου. Είναι διασκεδαστικό ενώ ταυτόχρονα μας θυμίζει να μένουμε σε εγρήγορση. Ότι γυμναστική και να κάνουμε και όσο καλά και να τρώμε εάν δεν κινούμε το σώμα μας σε καθημερινή βάση τα αποτελέσματα δεν θα είναι το ίδιο ικανοποιητικά.

Δεν πίνουν αλκοόλ

Το αλκοόλ είναι κενές θερμίδες που δεν έχουν τίποτα θετικό να προσφέρουν στον οργανισμό. Μας αφυδατώνει και μας προσθέτει επιπλέων κιλά. Αντί για αλκοολ μπορούμε να πίνουν ένα χυμό, kombucha ή νερό. Τα fit κορίτσια γνωρίζουν ότι δεν χρειάζονται το αλκοόλ για να περάσουν καλά και ότι οι στόχοι τους είναι πιο σημαντικοί από το να παρτάρουν.

Έχουν δίπλα τους μόνο θετικά άτομα

Θέλουν να είναι χαρούμενες και υγιείς και ξέρουν ότι μπορούν να το πετύχουν μόνο όταν έχουν στο πλάι τους άτομα που τις εμψυχώνουν, τις νοιάζονται και τις αγαπούν. Αφήνουν τα δράματα στην άκρη και δουλεύουν ώστε να πετύχουν τους στόχους τους για την καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους!

Στέλλα Πέτρου

Στέλλα Πέτρου

Η Στέλλα Πέτρου ειναι Διαιτολόγος και Διατροφολόγος από την Κύπρο που βοήθησε ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, μέσω online ραντεβού, να χάσουν βάρος και να αποκτήσουν ξανά την υγεία τους. Ειδικεύεται στην χορτοφαγική διατροφή και είναι και η ίδια χορτοφάγος από το 2008. Είναι ενεργό μέλος του Συνδέσμου Διαιτολόγων Κύπρου και έχει παρουσιάσει ομιλίες, βιωματικά εργαστήρια και κύκλους διατροφικής υποστήριξης.

Find me on: Instagram | Facebook

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε το αυθεντικό άρθρο. Το βρήκαμε εδώ Fitgirls.gr - Queen.