Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C που ξεχνάς να καταναλώσεις!

https://ipop.gr/wp-content/uploads/2020/02/μπρόκολο.jpg

ADMAN

ADMAN

Φυσικά δεν κρύβει μόνο το πορτοκάλι αυτή τη σημαντική βιταμίνη για την υγεία σου. Ποιες είναι οι τροφές με βιταμίνη C, που ίσως να αμελείς; 

Μερικά φρούτα και λαχανικά που καταναλώνεις κρύβουν περισσότερες βιταμίνες απ’ όσες νομίζεις. Δεν έχουν μόνο τα πορτοκάλια βιταμίνη C και γι’ αυτό θα ήταν καλό να καταναλώνεις κι άλλα τρόφιμα που μπορούν να σε προστατεύσουν από κρυολογήματα και να δυναμώσουν το ανοσοποιητικό σου.

Αυτές είναι οι τροφές με βιταμίνη C

Πιπεριές

Μπορεί να μην το ξέρεις, όμως οι χρωματιστές πιπεριές είναι πολύ σημαντική πηγή βιταμίνης C. Ένα φλιτζάνι ωμής κόκκινης πιπεριάς περιέχει 190 mg βιταμίνης C. Η ίδια ποσότητα κίτρινης πιπεριάς περιέχει 300 mg, ενώ πράσινης 95 mg.

Πορτοκάλια

Τα πορτοκάλια είναι αναμφίβολα η πιο γνωστή πηγή βιταμίνης C. Φυσικά υπάρχουν πολλά ακόμα τρόφιμα που μπορούν να αντικαταστήσουν τη διατροφική τους αξία, όμως σίγουρα έχουν πολλά να δώσουν στο ανοσοποιητικό σου. Ένα πορτοκάλι περιέχει 69,7 mg βιταμίνης C.

Μπρόκολο

Είναι σίγουρα ένα λαχανικό που δεν αγαπούν όλοι, όμως είναι πλούσιο σε βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και αντιοξειδωτικά. Όσο λιγότερο το μαγειρέψεις τόσο περισσότερες βιταμίνες θα σου προσφέρει, ενώ μια μερίδα μπρόκολο περιέχει 132mg βιταμίνης C.

τροφές με βιταμίνη C

Unsplash/ Louis Hansel @shotsoflouis

Ακτινίδιο

Ένα ακτινίδιο περιέχει 70 mg βιταμίνης C. Το φρούτο αυτό είναι πλούσιο σε βιταμίνες, όπως C και E, αλλά και σε μέταλλα, φυλλικό οξύ, κάλιο και μαγνήσιο.

Λαχανάκια Βρυξελλών

Αυτά τα λάχανα δεν περιέχουν μόνο υψηλή ποσότητα Βιταμίνης C, αλλά και αντικαρκινικές θρεπτικές ουσίες. Ένα φλιτζάνι λαχανάκια Βρυξελλών περιέχουν μόλις 75 mg βιταμίνης C.

Φράουλες

Αν δεν το ήξερες ήδη ότι αυτό το φρούτο κρύβει αυτή τη σημαντική βιταμίνη για τον οργανισμό σου, τότε θα έπρεπε να ξέρεις ότι ένα φλιτζάνι φράουλες περιέχει 85 mg βιταμίνης C.

τροφές με βιταμίνη C

Pixabay

Παπάγια

Ένα τέτοιο φρούτο περιέχει 95 mg βιταμίνης C, ενώ η παπάγια είναι επίσης πλούσια σε ένζυμα και φυτικές ίνες, ενώ έχει αντιφλεγμονώδη δράση. Τα οφέλη της για την υγεία σου είναι πάρα πολλά και αξίζει να τα ανακαλύψεις.

Διάβασε ακόμα:

Τα σημάδια όχι έχεις έλλειψη βιταμίνης C!

Photo: Pixabay

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε το αυθεντικό άρθρο. Ευχαριστούμε πολύ το site