Οι celebrities μπαίνουν για τα καλά στο “Χρηματιστήριο” της μόδας

Στο χώρο της μόδας παίζει πολύ σημαντικό ρόλο το brand recognition. Η γρήγορη φήμη σε ένα brand είναι κάτι που ακόμα και οι καλύτερες εταιρίες μάρκετινγκ δεν μπορούν να σου εγγυηθούν. Όταν λοιπόν μπαίνει στο χώρο της μόδας μια προσωπικότητα από το σινεμά ή το τραγούδι ή έστω μια τηλεπερσόνα από κάποιο ριάλιτι, ξεκινάνε με ένα προβάδισμα σε ότι έχει να κάνει με την αναγνώριση του brand τους. Ωστόσο υστερούν σε ότι έχει να κάνει με γνώσεις γύρω από τη μόδα και έχει αποδειχθεί ότι δύσκολα αποδέχεται μια τέτοια περσόνα ο κόσμος της μόδας, όχι όμως ότι κάποιοι δεν τα καταφέρνουν καταπληκτικά όπως πχ η Victoria Beckham.

 Από τη συνεργασία της Jennifer Lopez με την COACH και της Rihanna με τη Savage/Fenty, είδαμε ότι το όνομα ενός σελέμπριτι βοηθάει πολύ, στο κομμάτι του μάρκετινγκ/διαφήμισης, ειδικά τις δύσκολες εποχές της πανδημίας. Ωστόσο η αναγνωρισιμότητα έχει και τα κακά της. Η Beckham, που τρέχει τη δική της σειρά από το 2008, δέχθηκε σκληρή κριτική για την αποδοχή κρατικού δανείου που πήρε για να έχει ρευστότητα εν μέσω πανδημίας. Μετά από τις αντιδράσεις, η εταιρία έδωσε πίσω τα χρήματα και επέλεξε να βγάλει μια πιο μαζεμένη σειρά για την άνοιξη 2021 και αυτή η κίνηση φάνηκε να τη βοηθάει επιχειρηματικά. Υπάρχουν και οι εταιρίες ωστόσο, που έκαναν την πανδημία ευκαιρία όπως η The Row η εταιρία ρούχων των Mary-Kate και Ashley Olsen. Η εταιρία θα βγάλει μια σειρά λιτή με ήσυχα χρώματα αλλά έδωσε μεγάλη προσοχή στην ποιότητα. ( Σκεφτείτε για παράδειγμα ένα μεταξωτό από Ιάπωνες τεχνίτες!). Αυτό ασφαλώς ανεβάζει τη τιμή του προϊόντος αλλά το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό.

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε το αυθεντικό άρθρο. Ευχαριστούμε πολύ το site