Οδηγός επιβίωσης για να βγεις αλώβητος -και γυμνασμένος- από τον καύσωνα

Ο Ιούλιος μάς χαιρετά, ο Αύγουστος είναι ένα βήμα πριν ανοίξει την πόρτα του ώστε να εισέλθουμε στο ζεστό σπιτικό του και η διαπίστωση είναι ξεκάθαρη. Έχει καύσωνα. Καλοκαίρι είναι και δεν μπορούμε να γκρινιάζουμε.

Κάτι απολύτως λογικό για την εποχή αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να καθορίσει και την καθημερινότητά μας. Διότι μπορεί να αποφύγουμε να πάμε για τον μεσημεριανό καφεδάκι αλλά η γυμναστική και οι παραλίες δεν μπορούν να περιμένουν. Κάναμε τόσο δρόμο τον Χειμώνα ώστε να φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα και τώρα είναι η στιγμή ώστε να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό.

Αλλά χρειάζεται τεράστια προσοχή για να αποφύγουμε δυσάρεστες εξελίξεις. Γι’ αυτόν τον λόγο, παρουσιάζουμε 3 κόλπα που δεν πρέπει ποτέ να ξεχάσεις και θα γίνουν ο καλύτερος σύμμαχός σου.

1) Μείνε ενυδατωμένος

Ενυδατώσου περισσότερο από αυτό που περιμένεις να χρειαστείς. Ο ιδρώτας πρέπει να αντικατασταθεί και το νερό θα γίνει ο πιστός φίλος σου. Το βράδυ μπορείς να πιείς κάποιο energy drink, το οποίο δεν θα βελτιώσει τις επιδόσεις σου αλλά θα βοηθήσουν στην ανάκαμψη του οργανισμού σου.

2) Μάθε πότε να σταματάς

Πολλές φορές φτάνουμε στα όριά μας. Ναι δεν είναι αρνητικό αλλά μόνο όταν δεν μιλάμε για καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης όπως ένας καύσωνας. Αν ζαλιστείς, δεις το δέρμα σου να κοκκινίσει, έχεις θολή όραση, ακραία κόπωση, αδυναμία, τάση για εμετό ή υπερβολική καρδιακή συχνότητα, τότε καλό είναι να κάτσεις στη σκιά και να ξεκουραστείς. Δεν είναι η σωστή ώρα για το #nopainnogain.

3) Προσοχή στην υγρασία

Όταν υπάρχει περισσότερο νερό στον αέρα, τόσο το λιγότερο εξατμίζεται από το δέρμα μας, οπότε επηρεάζει τα φυσικά συστήματα ψύξης του οργανισμού μας. Προσπάθησε να έχεις μαζί σου παγωμένο νερό ώστε να μειώσεις την θερμοκρασία του σώματός σου γρήγορα και ελάττωσε αρκετά το πρόγραμμα της γυμναστικής σου.

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε το αυθεντικό άρθρο. Ευχαριστούμε πολύ το site