Μέγκαν, Χάρι, σας καταλαβαίνουμε: η viral διαφήμιση των ΙΚΕΑ και οι θεοί του μάρκετινγκ

Μπορεί η απόφαση παραίτησης του πρίγκιπα Χάρι και της Μέγκαν Μαρκλ να έχει πονοκεφαλιάσει το παλάτι και τη Βρετανία ολόκληρη, υπάρχει όμως μία κατηγορία επαγγελματιών που σίγουρα κάνουν πάρτι εδώ και μέρες με τη συγκεκριμένη είδηση.

Από μεγάλες φίρμες έτοιμου φαγητού, μέχρι κολοσσούς με είδη για το σπίτι έχουν βρει μία πρώτης τάξεως ευκαιρία διαφήμισης των προϊόντων τους, απλώς κοτσάροντας τα ονόματα (και σχετικές -περί μετακόμισης και επαγγελματικής εξέλιξης- εικόνες) του ζευγαριού που αποφάσισε καινούρια ζωή.

Χαρακτηριστικότερο είναι το παράδειγμα των ιταλικών ΙΚΕΑ που δημοσίευσε στον επίσημο λογαριασμό του στο Instagram μία φωτογραφία με χαρτόκουτα και την ατάκα «Μέγκαν, Χάρι, σας καταλαβαίνουμε. Είμαστε φτιαγμένα για αλλαγές», ενώ στην ίδια λεζάντα γίνεται λόγος και για τις… μετακομίσεις που είναι δύσκολες για όλους, ακόμη και για τους βασιλιάδες.

Την ίδια στιγμή, η αλυσίδα καταστημάτων των διάσημων burger «Burger King» έφτασε στο σημείο να προσφέρει… δουλειά στον Χάρι και τη σύζυγό του, «αναρτώντας» τη δική τους εκδοχή job alert, με ένα στέμμα, το λογότυπο της αλυσίδας εστιατορίων και τη σχετική λεζάντα: «Αγαπητοί Δούκες, στην περίπτωση που βρίσκεστε στην αναζήτηση εργασίας έχουμε ένα στέμμα για εσάς» (βαρύ)…

Όσο για τα γνωστά ιταλικά πατατάκια Crik Crok σε πνεύμα κατανόησης και κάνοντας χρήση του hashtag #Megxit, το brand φαίνεται να παίρνει το μέρος της Μέγκαν Μαρκλ, γράφοντας της, ότι τώρα μπορεί να φάει με τα χέρια αν το θελήσει…

Με στοιχεία από BBC.com, Express.co.uk

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε το αυθεντικό άρθρο. Ευχαριστούμε πολύ το site