Φορ Φαν

Ασκήσεις στην θάλασσα: Ποιες να κάνετε – Tα σημαντικά οφέλη υγείας

Ασκήσεις στην θάλασσα: Ποιες να κάνετε – Tα σημαντικά οφέλη υγείας

Όταν είμαστε μέσα στο νερό, ανάλογα με το πόσο βαθιά είμαστε σε αυτό, μας ασκούνται διαφορετικοί τύποι δυνάμεων. Οι δυνάμεις αυτές μπορούν να χαρακτηριστούν ως αντίσταση και υπό αυτή την έννοια κάθε κίνηση που κάνουμε μέσα στο νερό είναι ένα είδος άσκησης με αντίσταση.
Μπορούμε να επωφεληθούμε από αυτό και να εκτελέσουμε μια σειρά από ασκήσεις μέσα στην θάλασσα, για καλύτερη υγεία και φυσική κατάσταση.
Τα οφέλη της άσκησης μέσα στο νερό
Πολύ μικρή πιθανότητα τραυματισμού
Οι ασκήσεις επιφέρουν αυξημένη καρδιοαναπνευστική δράση
Οι περισσότερες ασκήσεις κάνουν καλό και στις αρθρώσεις
Καίμε πολλές θερμίδες
Αύξηση του βασικού σας μεταβολικού ρυθμού (δηλαδή σε κατάσταση ηρεμίας)
Συνιστάται να ξεκινήσετε όλες τις ασκήσεις με μια γενική προθέρμανση (10 λεπτά είναι μια χαρά). Επίσης, πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε τον προσωπικό σας γιατρό προτού κάνετε οποιαδήποτε άσκηση, σε περίπτωση που συντρέχει κάποιος λόγος για τον οποίο θα πρέπει να είστε προσεκτικοί.
Τρέξιμο στο νερό
Μπείτε στην θάλασσα μέχρι λίγο πάνω από το γόνατο και αρχίστε να τρέχετε με ελαφρύ αλλά σταθερό ρυθμό. Θα δείτε ότι η αντίσταση από το νερό είναι διττή: και προς τα κάτω, αλλά και προς τα πίσω. Αυτή η αντίσταση προκύπτει από τον τρόπο που ένα ρευστό ασκεί πίεση στο μπροστινό ή πίσω μέρος ενός αντικειμένου που περνά μέσα από αυτό.
Τρέξτε με ένταση 60% έως 80% της μέγιστης ταχύτητάς σας για 10 μέτρα
Μετά, σταματήστε για ένα λεπτό και επαναλάβετε τέσσερις φορές
Κολύμπι με κλειστές γροθιές
Το μόνο πράγμα που χρειάζεται να κάνετε είναι να κολυμπήσετε ελεύθερα αλλά οι παλάμες σας να είναι κλειστές γροθιές
Μπορείτε να ξεκινήσετε καλύπτοντας μια απόσταση 10-12 μέτρων, στο 70% έως 85% της μέγιστης ταχύτητάς σας
Μετά σταματήστε για ένα λεπτό και επαναλάβετε έξι φορές
Καθίσματα σε ρυθμό “ένα, ένα, δύο”
Μπείτε στο νερό μέχρι την μέση και κάντε καθίσματα ¾ (τριών τετάρτων), δηλαδή μέχρι οι μηροί σας να έρχονται σχεδόν παράλληλα με τον βυθό, και στη συνέχεια πηδήξτε με το ένα πόδι όσο πιο ψηλά μπορείτε
Κάντε παύση για μερικά δευτερόλεπτα και επαναλάβετε με το άλλο πόδι σας
Κάντε δεύτερη παύση και στη συνέχεια κάντε το άλμα και με τα δύο πόδια
Επαναλάβετε 8- 10 φορές
Άσκηση για να επιπλέετε
Αυτή είναι μία άσκηση που πρέπει να γίνει σε βάθος που δεν πατάτε στον βυθό. Σκοπός είναι να επιπλεύσετε, αλλά το νερό θα πρέπει να φτάνει το πολύ μέχρι το στήθος σας.
Βάλτε ένα “σημάδι” στο στήθος σας και φανταστείτε ότι θα πρέπει αυτό το σημάδι να μην πέσει ποτέ κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας
Πρέπει να παραμείνετε σε θέση να επιπλέετε με αυτό τον τρόπο για τουλάχιστον ένα λεπτό, αλλά γενικά για όσο περισσότερο μπορείτε
Στην συνέχεια ξεκουραστείτε για ένα λεπτό και κάντε 5 σετ των 4 επαναλήψεων
Πηγή: www.ourlife.gr 

loading…
« PREV
NEXT »

Σχολια

comments

Το Διαβάσαμε εδώ : http://anonymoigr.blogspot.com/2017/06/t_27.html

Φορ Φαν

More in Φορ Φαν

Συνήθειες που έχουν όλα τα πραγματικά ευτυχισμένα ζευγάρια

August 29, 2017

22 φωτογραφίες που δείχνουν πως έπαιζαν τα παιδιά στην παλιά Ελλάδα!!

August 25, 2017

Κλείσε τα αυτιά σου στις σειρήνες, και συνέχισε την πορεία σου

August 24, 2017

Εσύ να είσαι ειλικρινής κι όποιος αντέξει!!!

August 23, 2017

H απάντηση του Γιώργου Αγγελόπουλου στους υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς για το επάγγελμά του: «Εκτός από βενζινάς να τους πως ότι ήμουν και…»

August 15, 2017

Καλύτερα να αποτυγχάνεις πρωτοτυπώντας παρά να πετυχαίνεις μιμούμενος!!

August 14, 2017

Στην πιο παράξενη πόλη του κόσμου δεν υπάρχουν καν δρόμοι και οι τουρίστες την λατρεύουν.

August 14, 2017

Κανείς δεν ξέρει πόσα δάκρυα έχυσα για να γίνω δυνατή.

August 14, 2017

Οι γυναίκες που δίνονται πολύ, φεύγουν απόλυτα.

August 14, 2017

Η μοναξιά δεν είναι η απουσία της Αγάπης αλλά το συμπλήρωμά της.

August 14, 2017

Διδάξτε με αγάπη και όχι με υπακοή που βασίζεται στο φόβο και τους περιορισμούς.

August 14, 2017

Χάνοντας συνεχώς το τώρα χάνουμε ολόκληρη τη ζωή μας..

August 14, 2017

Κώστας Αναγνωστόπουλος: Ο «Μισθοφόρος» του Survivor γίνεται παρουσιαστής και αυτή είναι η πρώτη του εκπομπή.

August 14, 2017

Έτσι Θα Καταφέρετε Να Κάψετε Το Λίπος Από Τα Μπράτσα! Το Δεύτερο Βήμα Είναι Το Πιο Σημαντικό!!

August 14, 2017

Έγκυος μητέρα πλησιάζει τη φουσκωμένη κοιλιά της στο τζάμι και η αντίδραση του ουραγκοτάγκου την κάνει να ξεσπάσει σε δάκρυα.

August 14, 2017
Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE