Φορ Φαν

Αυτό το 4 λεπτών πρόγραμμα γυμναστικής αντικαθιστά 1 ώρα γυμναστηρίου.

Αυτό το 4 λεπτών πρόγραμμα γυμναστικής αντικαθιστά 1 ώρα γυμναστηρίου.
Mια εξαντλητική προπόνηση στο γυμναστήριο δεν ταιριάζει σε όλους και κάποιες φορές απαιτείται αρκετός χρόνος.

Ωστόσο, αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία για να μην κάνετε γυμναστική.
Παρακάτω θα μάθετε μερικές ασκήσεις, που δε θα χρειαστείτε περισσότερο από 5 λεπτά για να τις κάνετε.
#1 Κοιλιακοί
Τοποθετήστε τα πόδια σας στο πλάτος των ώμων ή ελαφρώς ευρύτερα. Αρχίστε να σκύβετε προς κάτω, τραβώντας τη λεκάνη προς τα πίσω, σαν να θέλετε να καθίσετε σε καρέκλα. Κρατηθείτε όσο το δυνατόν χαμηλότερα, προσπαθώντας να διατηρήσετε την πλάτη σας ευθεία. Επιστρέψτε στην αρχική θέση, τεντώνοντας τους μυς των ποδιών και των άκρων.
#2 Κάμψεις
Πάρτε τη θέση Α και τοποθετήστε τα χέρια στο πλάτος των ώμων. Οι ώμοι, τα γόνατα και τα πόδια θα πρέπει είναι ίσια. Ξεκινήστε αργά, χαμηλώνοντας το σώμα σας. Λυγίστε τα χέρια και προσπαθήστε να κρατήσετε τους αγκώνες κοντά στο σώμα. Επιστρέψτε στην αρχική θέση. Η άσκηση γυμνάζει εξαιρετικά τους θωρακικούς μυς και τους τρικέφαλους.
#3 Ορειβατική άσκηση
Πρόκειται για μια πολύπλοκη άσκηση, που θα ενισχύσει τους μυς του στομάχου και θα σας βοηθήσει να κάψετε θερμίδες. Η θέση εκκίνησης είναι η ίδια με τις κάμψεις. Τεντώστε τους κοιλιακούς σας, σηκώστε το δεξί πόδι και τραβήξτε το αργά στο στήθος. Προσέξτε τη θέση της πλάτης και των γοφών: πρέπει να είναι σταθερά. Επιστρέψτε στην αρχική θέση και κάντε το ίδιο με το αριστερό πόδι.

#4 Προβολές

Τοποθετήστε τα πόδια σας στο πλάτος των ώμων και τα χέρια στη μέση. Κάντε ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός, με το αριστερό σας πόδι (το αριστερό πόδι πρέπει να σχηματίζει μια ορθή γωνία και το δεξί γόνατο να αγγίζει σχεδόν το πάτωμα). Κατόπιν, επιστρέψτε στην αρχική θέση με ένα βήμα από το μπροστινό μέρος και επαναλάβετε την άσκηση με το δεξί πόδι. Όταν κάνετε μια άσκηση, είναι πολύ σημαντικό να κρατάτε την πλάτη σας ευθεία.
#5 Άλματα
Αυτή η άσκηση ονομάζεται επίσης «Jumping Jacks» και αποτελεί μέρος της στρατιωτικής εκπαίδευσης στις ΗΠΑ, καθώς βελτιώνει τη σωματική και αερόβια αντοχή. Στην αρχική θέση, οι βραχίονες βρίσκονται κατά μήκος του σώματος. Πηδήξτε προς τα επάνω, απλώνοντας τα πόδια στα πλάγια και σηκώστε τα χέρια πάνω από το κεφάλι. Επιστρέψτε στην αρχική θέση με ένα γρήγορο άλμα και επαναλάβετε την άσκηση.
Σχέδιο προπόνησης
Αυτή η γρήγορη προπόνηση είναι πραγματικά αποτελεσματική: λόγω του υψηλού ρυθμού, καίγεται ένας μεγάλος αριθμός θερμίδων σε σύντομο χρονικό διάστημα.
loading…
« PREV
NEXT »

Σχολια

comments

Το Διαβάσαμε εδώ : http://anonymoigr.blogspot.com/2017/06/4-1.html

Φορ Φαν

More in Φορ Φαν

Δεν αρκεί η εξωτερική ομορφιά για να είναι όμορφος ένας άνθρωπος!

July 27, 2017

3 κινήσεις για να βγουν αληθινά τα όνειρά σας.

July 27, 2017

Οι τοξικοί άνθρωποι δεν ικανοποιούνται με τίποτα.

July 27, 2017

Αρκεί μόνο να είσαι ευτυχισμένος άνθρωπος.

July 27, 2017

Κάποιοι τη λένε bitch!!

July 27, 2017

Όταν έμαθα να αγαπώ, είδα τη ζωή αλλιώς.

July 27, 2017

Η νύχτα θέλει «βρόμικο».

July 27, 2017

“Δώσε χρόνο στον εαυτό σου…”

July 27, 2017

Παλ αποχρώσεις στο μανικιούρ: 14 σχέδια που σίγουρα θα ζηλέψετε.

July 27, 2017

Η ιστορία του άνδρα που ζει μόνος του εδώ και 28 χρόνια σε ένα νησί: Ζω στη φυλακή που επέλεξα για τον εαυτό μου.

July 27, 2017

Πού μπορείς να συναντήσεις το ζώδιο που σε ενδιαφέρει!

July 27, 2017

Ξεκαρδιστικό βίντεο: Ο έγγαμος βίος ενός Έλληνα παντρεμένου με Γερμανίδα.

July 27, 2017

Πότε βάζουμε «ν» και άλλα σημαντικά λάθη στην ελληνική γλώσσα

July 27, 2017

Μητέρα αγκαλιάζει ένα νεογέννητο αλλά ξέρει καλά πως δεν είναι το δικό της. Μήνες μετά, η αλήθεια αποκαλύπτεται.

July 27, 2017

Αυτή είναι η μητέρα και οι 3 άνδρες που βίαζαν τα δύο αγοράκια στη Θεσσαλονίκη [εικόνες]

July 27, 2017
Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE