Φορ Φαν

Ασκήσεις στην θάλασσα: Ποιες να κάνετε – Tα σημαντικά οφέλη υγείας

Ασκήσεις στην θάλασσα: Ποιες να κάνετε – Tα σημαντικά οφέλη υγείας

Όταν είμαστε μέσα στο νερό, ανάλογα με το πόσο βαθιά είμαστε σε αυτό, μας ασκούνται διαφορετικοί τύποι δυνάμεων. Οι δυνάμεις αυτές μπορούν να χαρακτηριστούν ως αντίσταση και υπό αυτή την έννοια κάθε κίνηση που κάνουμε μέσα στο νερό είναι ένα είδος άσκησης με αντίσταση.
Μπορούμε να επωφεληθούμε από αυτό και να εκτελέσουμε μια σειρά από ασκήσεις μέσα στην θάλασσα, για καλύτερη υγεία και φυσική κατάσταση.
Τα οφέλη της άσκησης μέσα στο νερό
Πολύ μικρή πιθανότητα τραυματισμού
Οι ασκήσεις επιφέρουν αυξημένη καρδιοαναπνευστική δράση
Οι περισσότερες ασκήσεις κάνουν καλό και στις αρθρώσεις
Καίμε πολλές θερμίδες
Αύξηση του βασικού σας μεταβολικού ρυθμού (δηλαδή σε κατάσταση ηρεμίας)
Συνιστάται να ξεκινήσετε όλες τις ασκήσεις με μια γενική προθέρμανση (10 λεπτά είναι μια χαρά). Επίσης, πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε τον προσωπικό σας γιατρό προτού κάνετε οποιαδήποτε άσκηση, σε περίπτωση που συντρέχει κάποιος λόγος για τον οποίο θα πρέπει να είστε προσεκτικοί.
Τρέξιμο στο νερό
Μπείτε στην θάλασσα μέχρι λίγο πάνω από το γόνατο και αρχίστε να τρέχετε με ελαφρύ αλλά σταθερό ρυθμό. Θα δείτε ότι η αντίσταση από το νερό είναι διττή: και προς τα κάτω, αλλά και προς τα πίσω. Αυτή η αντίσταση προκύπτει από τον τρόπο που ένα ρευστό ασκεί πίεση στο μπροστινό ή πίσω μέρος ενός αντικειμένου που περνά μέσα από αυτό.
Τρέξτε με ένταση 60% έως 80% της μέγιστης ταχύτητάς σας για 10 μέτρα
Μετά, σταματήστε για ένα λεπτό και επαναλάβετε τέσσερις φορές
Κολύμπι με κλειστές γροθιές
Το μόνο πράγμα που χρειάζεται να κάνετε είναι να κολυμπήσετε ελεύθερα αλλά οι παλάμες σας να είναι κλειστές γροθιές
Μπορείτε να ξεκινήσετε καλύπτοντας μια απόσταση 10-12 μέτρων, στο 70% έως 85% της μέγιστης ταχύτητάς σας
Μετά σταματήστε για ένα λεπτό και επαναλάβετε έξι φορές
Καθίσματα σε ρυθμό “ένα, ένα, δύο”
Μπείτε στο νερό μέχρι την μέση και κάντε καθίσματα ¾ (τριών τετάρτων), δηλαδή μέχρι οι μηροί σας να έρχονται σχεδόν παράλληλα με τον βυθό, και στη συνέχεια πηδήξτε με το ένα πόδι όσο πιο ψηλά μπορείτε
Κάντε παύση για μερικά δευτερόλεπτα και επαναλάβετε με το άλλο πόδι σας
Κάντε δεύτερη παύση και στη συνέχεια κάντε το άλμα και με τα δύο πόδια
Επαναλάβετε 8- 10 φορές
Άσκηση για να επιπλέετε
Αυτή είναι μία άσκηση που πρέπει να γίνει σε βάθος που δεν πατάτε στον βυθό. Σκοπός είναι να επιπλεύσετε, αλλά το νερό θα πρέπει να φτάνει το πολύ μέχρι το στήθος σας.
Βάλτε ένα “σημάδι” στο στήθος σας και φανταστείτε ότι θα πρέπει αυτό το σημάδι να μην πέσει ποτέ κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας
Πρέπει να παραμείνετε σε θέση να επιπλέετε με αυτό τον τρόπο για τουλάχιστον ένα λεπτό, αλλά γενικά για όσο περισσότερο μπορείτε
Στην συνέχεια ξεκουραστείτε για ένα λεπτό και κάντε 5 σετ των 4 επαναλήψεων
Πηγή: www.ourlife.gr 

loading…
« PREV
NEXT »

Σχολια

comments

Το Διαβάσαμε εδώ : http://anonymoigr.blogspot.com/2017/06/t_27.html

Φορ Φαν

More in Φορ Φαν

Δεν αρκεί η εξωτερική ομορφιά για να είναι όμορφος ένας άνθρωπος!

July 27, 2017

3 κινήσεις για να βγουν αληθινά τα όνειρά σας.

July 27, 2017

Οι τοξικοί άνθρωποι δεν ικανοποιούνται με τίποτα.

July 27, 2017

Αρκεί μόνο να είσαι ευτυχισμένος άνθρωπος.

July 27, 2017

Κάποιοι τη λένε bitch!!

July 27, 2017

Όταν έμαθα να αγαπώ, είδα τη ζωή αλλιώς.

July 27, 2017

Η νύχτα θέλει «βρόμικο».

July 27, 2017

“Δώσε χρόνο στον εαυτό σου…”

July 27, 2017

Παλ αποχρώσεις στο μανικιούρ: 14 σχέδια που σίγουρα θα ζηλέψετε.

July 27, 2017

Η ιστορία του άνδρα που ζει μόνος του εδώ και 28 χρόνια σε ένα νησί: Ζω στη φυλακή που επέλεξα για τον εαυτό μου.

July 27, 2017

Πού μπορείς να συναντήσεις το ζώδιο που σε ενδιαφέρει!

July 27, 2017

Ξεκαρδιστικό βίντεο: Ο έγγαμος βίος ενός Έλληνα παντρεμένου με Γερμανίδα.

July 27, 2017

Πότε βάζουμε «ν» και άλλα σημαντικά λάθη στην ελληνική γλώσσα

July 27, 2017

Μητέρα αγκαλιάζει ένα νεογέννητο αλλά ξέρει καλά πως δεν είναι το δικό της. Μήνες μετά, η αλήθεια αποκαλύπτεται.

July 27, 2017

Αυτή είναι η μητέρα και οι 3 άνδρες που βίαζαν τα δύο αγοράκια στη Θεσσαλονίκη [εικόνες]

July 27, 2017
Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE